Tuesday, May 25, 2010

menjelang 17 mei...

ahahaha... mnjelang result iview... ak slalu sgt dgr lagu russian roulette...

mnggambrkan prtempuran jiwa yg sdg aku hadapi... so just pull the trigger...

17 mei pun tbe... ak pun bkk pc... kol 10 bak katenye... out of the blue...
piln ditangguh... sile layari web site kMI dri mase ke semse ( slah tatabahase)...
aku pun tnggu2... mnurut fb... mara akn kuar 21 mei... kol 4 ptg...

mmndgkan um masuk 23 mei... ak pun trkocoh2 mnyiapkan diri ke um... wat medikl check-up...x-ray,,, mati setem... yuran (jap2)...

21 mei pun tbe... ak pun lmbt2 diri aku gi bank islam bbbangi... ak bumped into iqlima srikandi ... dak jln 6 dulu... ak pun borak2... tibe gliran 1174... ak pun bwat pmbayaran... ak call mak ,... dapat tak mara??? blom kuar lagi... lantaklah... byr je... ak pun bayar dgn hati yg trbuke (yeke???) haha... lpas tu... ak pun klua n gi kdai mamak sebelah... tbe2 mak call... amin dapatlah mara ko wat international baccalaureate kat k0lej mara seremabn(tmpat akak aku n abg ipar aku brtemu)... ohoy... cmne nk wat ni??? dgn slumberland... aku gi bank islam tu balek...

dialog : selamat ptg puan... tdi sye bank-in yuran universiti malaya... tbe2 sye dapat mara...cmne nk wat??? ( dgn muke pnoh tawadduk)...
pn itu pun tnye... kaunter mne??? kaunter 3 smbil tjk ke arah abg itu...
pn itu pun pergi dan brcakap perihALku dgn t0ne yg high... pitching die ok... sume org pandang aku dialog: aiman (name abg tu) budak ni tadi byr yuran kan??? die bru taw yg die dpat mara gi oversea... bole wat err0r kan??? die kate boleh... legenye hati aku hanye ALLAH yg tahu...
aku pun dpat... sorry encik eh... die mmbalas,,, dpat pluang lagi baek... tkan nk lpaskan... btol tak??? ak pun mngangguk... said tq...

balek umah... dgn hati yg lege... hahahha akhirnye... dapatt juge... marararararhahahaha...rum-ah rum-ah gaga ohlalala...

mara yg dapat...
ati puspa...nadia helena...nafis...amin...adeeb...yaya...lina...chukoq...murtadha...amalina...busung...ikmal...

No comments:

Post a Comment